Všeobecné obchodní podmínky
Poskytovatel služby:
Bc. Kamila Klečková
IČO: 09974229
místem podnikání: Strakonická 164, Liberec XVIII – Karlinky
e-mail: info@tlapkovod.cz
telefon: 777521993
bankovní spojení: 305961777/0300
VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
- Smluvní vztah mezi majitelem mazlíčka a poskytovatelem vzniká podpisem písemného vyhotovení smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi poskytovatelem a majitelem mazlíčka (dále jen „smlouva“). Smlouva obsahuje vymezení služeb, které poskytovatel může zajišťovat pro majitele mazlíčka. Za poskytovatele se považují i osoby, které poskytovatel určil a které na jeho odpovědnost vykonávají služby pro majitele mazlíčka.
- Před podpisem smlouvy poskytovatel zašle majiteli mazlíčka k vyplnění dotazník, kterým poskytne poskytovateli potřebné a vhodné informace o mazlíčkovi za účelem zajištění řádného plnění služeb poskytovatelem včetně individuálních požadavků. Majitel mazlíčka je povinen sdělit i kontakt na veterináře, ke kterému s mazlíčkem dochází, pro případ akutní potřeby návštěvy veterináře. Zároveň poskytoval zašle majiteli mazlíčka ceník.
- Po podpisu smlouvy poskytovatel s majitelem mazlíčka dohodne termín seznamovací schůzky, které se zúčastní poskytovatel (z jeho strany zejména tlapkovod) a majitel mazlíčka s mazlíčkem, jejímž účelem je seznámení se tlapkovoda s mazlíčkem. V případě, že mazlíček akceptuje daného tlapkovoda a poskytovatel nevyhodnotí, že mazlíček není vhodný k poskytování služeb poskytovatele, bude sjednána první objednávka služeb.
OBJEDNÁVKA SLUŽEB
- Majitel mazlíčka provádí objednávku konkrétní služby a její rozsah u poskytovatele prostřednictvím telefonu, emailu či osobně.
- Objednávka je nezávazná až do potvrzení objednávky poskytovatelem. Potvrzení objednávky poskytovatel učiní na email majitele mazlíčka uvedený ve smlouvě, telefonicky nebo ústně.
- Poskytovatel volí rozsah a typ služby dle nabídky poskytovatele. V případě dohody poskytovatele a majitele mazlíčka je možné sjednat i jiný individuální rozsah služeb.
- V případě zrušení objednávky služeb ze strany majitele mazlíčka se na zákazníka vztahují storno podmínky uvedené níže.
POVINNOSTI MAJITELE MAZLÍČKA
- Majitel mazlíčka je povinen nahlásit změnu e-mailového či telefonické kontaktu. Majitel mazlíčka je povinen sdělit poskytovateli náhradní kontakt, pro případ jeho nedostupnosti.
- V případě, že dojde ke změně údajů sdělených majitelem mazlíčka v dotazníku, je majitel mazlíčka povinen tyto změny ohlásit poskytovateli před započetím další objednané a dosud nezapočaté služby.
- Majitel mazlíčka je povinen připravit mazlíčkovi krmení, očkovací průkaz – nebo alespoň sdělit jeho místo, léky a potřeby nutné k venčení / hlídání v dostatečném množství. V opačném případě krmení a další nezbytnosti koupí a vyúčtuje poskytovatel majiteli mazlíčka včetně skutečných cestovních nákladů po skončení venčení / hlídání.
- V případě, že poskytovatel k poskytnutí služby potřebuje klíče od místa bydliště, kde se nachází zvíře, je majitel mazlíčka povinen klíče od nemovitosti předat poskytovateli v dostatečném předstihu tak, aby mohl poskytovatel služby řádně a v dohodnutém termínu provést. Klíč, který majitel mazlíčka předá poskytovateli, musí být funkční. Klíče se následně vrací vždy majiteli mazlíčka do ruky, nebo osobě určené majitelem mazlíčka, není-li ujednáno, že je poskytovatel oprávněn si klíče ponechat za účelem opakovaného poskytování služeb.
- Majitel mazlíčka je povinen zvíře po venčení ihned zkontrolovat. Při hlídání ihned po návratu do místa bydliště mazlíčka. V případě jakýchkoliv nedostatků se obě strany zavazují sepsat zápis, kde budou tyto nedostatky popsány. Bez sepsání zápisu se má za to, že zvíře bylo předáno v pořádku.
- Majitel mazlíčka je povinen ihned po návratu do místa bydliště mazlíčka zkontrolovat byt/dům v případě, že jde o služby, kdy má poskytovatel přístup do bytu/domu majitele mazlíčka. V případě jakékoliv nesrovnalosti je majitel mazlíčka povinen kontaktovat poskytovatele a sepsat s ním zápis. Pokud tak neučiní, má se za to, že byt/dům byl ve stejném stavu jako při předání.
- Majitel mazlíčka nesmí požadovat po tlapkovodovi jeho osobní kontaktní údaje za účelem poskytování služeb nabízených poskytovatelem majiteli mazlíčka přímo tlapkovodem.
ODPOVĚDNOST MAJITELE MAZLÍČKA
- Majitel mazlíčka ručí za jakékoliv škody mazlíčkam způsobené v době poskytování služeb poskytovatelem, pokud při vynaložení náležité péče nebylo v možnostech poskytovatele škodě zabránit, a zavazuje se převzít úhradu s tím spojených nákladů. Pokud zvíře v době sjednaného poskytování služeb bez zavinění poskytovatele způsobí škodu třetím osobám nebo někoho napadne, jde toto k tíži majitele mazlíčka.
SOUHLAS MAJITELE MAZLÍČKA
- Majitel mazlíčka dává objednávkou služeb u poskytovatele poskytovateli souhlas k zajištění péče o zvíře a vykonání dalších úkonů s tím souvisejících dle smlouvy o poskytování služeb a objednávek majitele mazlíčka.
- Majitel mazlíčka předáním klíčů od bytu / domu dává svolení poskytovateli a jeho pracovníkům ke vstupu do bytu / domu na adrese sdělené majitelem mazlíčka pro poskytnutí péče o mazlíčka a dalších úkonů dle smlouvy o poskytování služeb a objednávek majitele mazlíčka. Neurčí-li majitel mazlíčka jinak, je místem vyzvednutí mazlíčka bydliště majitele mazlíčka uvedené ve smlouvě. Má se za to, že v případě opakovaných služeb poskytovaných poskytovatelem majiteli mazlíčka je místo vyzvednutí mazlíčka či poskytování služeb vždy stejné. Jakoukoliv změnu je majitel mazlíčka povinen poskytovateli předem oznámit.
- Majitel mazlíčka předáním klíčů od místa pobytu mazlíčka uvedeného ve smlouvě o poskytování služeb souhlasí s termínem navrácení klíčů od místa pobytu mazlíčka uvedeným v dohodě.
- Majitel mazlíčka souhlasí s pořízením fotodokumentace svého mazlíčka z venčení / hlídání a jejího dalšího použití pro sociální sítě provozované poskytovatelem za účelem poskytovatelových vztahů s veřejností. Zveřejnění fotografií mazlíčka, například pro reklamní účely na Facebook, Instagram, TikTok je možné na základě písemného souhlasu majitele mazlíčka ve smlouvě. Vylučuje se zveřejňování fotografií mazlíčka z bytu/domu nebo zahrady majitele mazlíčka tak, aby došlo k identifikaci bydliště majitele mazlíčka třetími osobami.
PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE
- Poskytovatel se zavazuje řádně plnit objednané služby prostřednictvím jím vybraných osob v souladu s uzavřenou smlouvou a objednávkou konkrétních služeb. Poskytovatel se zavazuje zajistit péči domácím zvířatům v rozsahu uvedeném ve smlouvě a objednávce. Ujednání ve smlouvě mají přednost před ujednáními v těchto obchodních podmínkách.
- Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se v souvislosti s poskytování služeb dozví.
- Poskytovatel má právo odepřít poskytování služeb v případě, že zvíře jeví známky nemoci. V případě mazlíčka se zdravotními problémy je poskytovatel oprávněn vyžadovat od majitele mazlíčka veterinární zprávu o nemoci a léčbě mazlíčka a po uvážení služby neposkytovat.
- Poskytovatel je povinen informovat majitele mazlíčka o potřebě návštěvy veterinárního lékaře. Za souhlasu majitele mazlíčka je oprávněn i zajistit návštěvu mazlíčka u veterinárního lékaře. V takovém případě jdou veškeré náklady k tíži majitele mazlíčka včetně dopravy k veterinárnímu lékaři. 1 km bude účtován účtován za 7 Kč. Za čekání u veterinárního lékaře je účtováno 200 Kč / hodina. Poskytovatel je oprávněn navštívit svého smluvního veterinárního lékaře v případě, že budou služby poskytovatelem poskytovány na území Liberce. V jiných případech je poskytovatel povinen navštívit veterinárního lékaře určeného majitelem mazlíčka před poskytnutím služeb. Pouze v případě nepřítomnosti veterinárního lékaře je oprávněn odvézt zvíře k jinému lékaři, a to primárně dle výběru majitele mazlíčka. Majitel mazlíčka bude informován o zdravotním stavu mazlíčka a jeho léčbě. Poskytovatel se zavazuje dodržet postup léčby stanovené veterinárním lékařem.
- Poskytovatel neodpovídá za onemocnění mazlíčka, jeho zranění při venčení, napadení jiným psem, uhynutí mazlíčka, zaběhnutím se psa při venčení (pokud přetrhne nebo překouše vodítko) ani za případnou škodu a újmu, která tím majiteli mazlíčka vznikne, pokud tyto situace a škody (újmy) nebudou způsobeny zaviněným porušením péče poskytovatele o svěřené zvíře. Pokud majitel mazlíčka neprokáže zavinění poskytovatele, má se za to, že poskytovatel o zvíře pečoval řádně.
- V případě, že poskytovatel bude mít důvodnou obavu týkající se týrání svěřeného mazlíčka, je oprávněn tuto informaci sdělit příslušným orgánům (obecní úřad, Policie ČR, krajský úřad aj.).
- V rámci poskytování služeb, při kterých se bude poskytovatel či tlapkovod nacházet v bytě / domě majitele mazlíčka, případně na adrese sdělené majitelem mazlíčka, se poskytovatel zavazuje, že se budou zdržovat pouze v prostorách nezbytně nutných k zajištění objednané služby. Z důvodu jistoty majitele mazlíčka poskytovatel uvítá uzamknutí místností majitelem mazlíčka, které nejsou nezbytné k poskytnutí služby, byť poskytovatel nemá v úmyslu vstupovat do jiných, než domluvených prostor. Poskytovatel mazlíčka je povinen nemít v prostorách, které vyhrazuje pro hlídání či vyzvednutí mazlíčka, uloženy žádné cennosti nebo peníze, neboť poskytovatel neodpovídá za případnou ztrátu cenností z prostor, které majitel mazlíčka poskytovateli vyhradil. Poskytovatel však odpovídá za to, že byt / dům po odchodu z něj řádně uzamkne, a případně aktivuje bezpečnostní systém dle pokynů majitele mazlíčka.
- Poskytovatel se zavazuje informovat majitele mazlíčka o jeho hlídaném mazlíčkovi po poskytnutí objednaných služeb.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Majitel mazlíčka je povinen za služby poskytnuté poskytovatelem hradit cenu dle ceníku, se kterým byl seznámen při podpisu smlouvy. V případě, že dojde ke změně ceníku, poskytovatel je povinen tyto změny majiteli mazlíčka oznámit.
- Majitel mazlíčka hradí cenu za poskytnuté služby nejdříve po potvrzení objednávky poskytovatelem. Platební metody a instrukce k platbě budou sděleny majiteli mazlíčka v emailu obsahujícím potvrzení objednávky.
- Majitel mazlíčka se zavazuje uhradit cenu za objednané služby nejpozději 24 hodin před započetím každé jednotlivé objednávky termínu služby. V případě objednávky služby zahrnující byť částečně sobotu, neděli či státní svátek, je majitel mazlíčka povinen uhradit cenu za služby nejméně 3 dny předem.
- Pokud majitel mazlíčka neuhradí poskytovateli cenu v termínech dle bodu 3. tohoto odstavce, poskytovatel je oprávněn uvolnit termín pro další zákazníky a objednávku majitele mazlíčka zrušit.
- V případě uskutečnění objednávky služeb majitelem mazlíčka méně než 24 hodin před požadovaným započetím služeb, je poskytovatel oprávněn sjednat s majitelem mazlíčka individuální způsob a čas úhrady ceny za služby.
dodatečně účtované služby
- V případě, že proběhne seznamovací schůzka, na základě které bude sjednáno poskytování služeb poskytovatelem, a majitel mazlíčka následně zruší objednané služby, poskytovatel je oprávněn účtovat majiteli mazlíčka cenu za čas strávený na seznamovací schůzce v paušální výši 300 Kč a své nebo tlapkovodovi skutečné náklady na dopravu do místa konání seznamovací schůzky.
- V případě, že při poskytování služeb dojde k:
- přesáhnutí sjednané doby hlídání či venčení, je-li následně mazlíček odevzdáván majiteli mazlíčka, v důsledku zpoždění majitele mazlíčka, nebo
- pozdnímu předání mazlíčka tlapkovodovi oproti sjednanému času počátku služby v důsledku zpožděná majitele mazlíčka,
má poskytovatel právo na odměnu ve výši 100 Kč za každou započatou hodinu přesahující čas objednané služby.
STORNO PODMÍNKY
- V případě zrušení objednávky týkající se venčení více než 24 hodin před začátkem služby, storno poplatek nebude účtován.
- V případě zrušení objednávky týkající se venčení méně než 24 hodin před začátkem služby, činí storno poplatek 100 % z celkové ceny za službu. Za zrušení objednávky méně než 24 hodin před začátkem služby se rozumí i dostavení se poskytovatele k majiteli mazlíčka bez možnosti uskutečnit službu z důvodů na straně majitele mazlíčka.
- V případě zrušení objednávky týkající se hlídání více než 96 hodin před začátkem služby, storno poplatek nebude účtován.
- V případě zrušení objednávky týkající se hlídání v rozmezí více než 72 až 96 hodin před začátkem služby, bude majiteli mazlíčka účtován storno poplatek ve výši 15 % z ceny služby/dohodnuté ceny služby.
- V případě zrušení objednávky týkající se hlídání v rozmezí více než 48 až 72 hodin před začátkem služby, bude majiteli mazlíčka účtován storno poplatek ve výši 30 % z ceny služby/dohodnuté ceny.
- V případě zrušení objednávky týkající se hlídání v rozmezí více než 24 až 48 hodin před začátkem služby, bude majiteli mazlíčka účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny služby/dohodnuté ceny.
- V případě zrušení objednávky týkající se hlídání méně než 24 hodin před začátkem služby, bude majiteli mazlíčka účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny služby/dohodnuté ceny.
- Ve zcela výjimečných případech lze platební povinnost majiteli mazlíčka prominout nebo ponížit. Například onemocnění, úraz aj. Posouzení uvedené výjimky z placení je zcela na poskytovateli.
OBECNÉ
- Smluvní vztah, který není výslovně upravován těmito všeobecnými obchodními podmínkami, se řídí mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona číslo 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
- Všeobecné obchodní podmínky jsou pro obě strany závazné.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne XXX.
- Všeobecné obchodní podmínky může poskytovatel kdykoliv změnit. O změně všeobecných obchodních podmínek je však povinen informovat majitele mazlíčka.